kim?

yaşamayanbilir

3 Ocak 2012 Salı

komik değil bu şaka artık


dinle

Çek arabanı yolun kenarına,
Bilmeliydin
zaman boğacaktı seni
ben de tabi.
Güldüğünde insanlara
yalnız hisseden kendini,
tek arzuları ölmek onların.
Korkarım gülümsetmiyor beni
gülebilseydim keşke.

Ama komik değil bu şaka artık
çok yakın yuvama
ve çok yakın kemiğe
çok yakın yuvama
ve çok yakın kemiğe.
Bilebileceğinden çok daha fazla...

düşene bir tekme
düşene bir tekme
düşene bir tekme de senden
düşene bir tekme
düşene bir tekme de senden
düşene bir tekme
düşene bir tekme de senden
düşene bir tekme

Eve sürdüğümde karanlıktı
ve soğuk deri koltukta
dank etti kafama.
Ölebilirdim bir gülümsemeyle
her şeyden sonra suratımda.

Başına geldiğini gördüm
başkalarının da
ve şimdi benim başımda


başına geldiğini gördüm
başkalarının da
ve şimdi benim başımda


başına geldiğini gördüm
başkalarının da
ve şimdi benim başımda


başına geldiğini gördüm
başkalarının da
ve şimdi benim başımda
off...

başına geldiğini gördüm
başkalarının da
of...
ve şimdi benim başımda
benim başımda
benim başımda
benim başımda
benim başımda

başına geldiğini gördüm
başkalarının da
of...
ve şimdi, şimdi, şimdi benim başımda
benim başımda
benim başımda
benim başımda
benim başımda
off... şu an, şu an


başına geldiğini gördüm
başkalarının da
of...
ve şimdi benim başımda
benim başımda
of
benim başımda
benim başımda
benim başımda

başına geldiğini gördüm
başkalarının da
of...
ve şimdi, şimdi, şimdi benim başımda
benim başımda
benim, benim
benim başımda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder