kim?

yaşamayanbilir

24 Ocak 2012 Salı

fil


dinle

ölmeliydi
bitmeliydi
yere serilmeliydi
üstünde herhangi biri

çivilenmiş bıraksan beni
daha kolay olur sataşmak
resmedemezsin bir fili
onun kadar işinde iyi

ve bir bebek gibi ağlar
ve delirtir beni
yalnızım son günlerde çünkü

neden yalan söylemek zorundaydın peki
koltuk değneğin değil miydim senin?
yastık kutundaki yastık
daha kolaydır dokunmak

günah işlediğini düşündüğünde
dizlerinin üstünde miydin?
oturuyor muydun resminin içinde?
unuttun mu soğuk rüzgarı yoksa?

ve yükselebilir, çağırsam onu
ve yere yapışabilir uslu uslu
yanıyorum son günlerde çünkü
neden azdırıyor ki beni?

anlamı ne bu şarkının? çığırmanın?
gittin çoktan, neye sadığım ki?
çıkarıp atabilirdim içimden ve yaşayabilirdim sensiz
ve hepsi senin için olurdu
sağlam durabilirdim
yalansa duymak istediğin, söyle bana
ölmeli çünkü bu

bitmeli artık
yere serilmeli, yere
başka biriyle üstünde

yapışık bırakabilirsin beni hem de
daha kolay olur sataşmak çünkü
ama mutlu edemezsin artık beni
benim kadar işimde iyi

bilirsin yani, bu da bir kandırmaca.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder