kim?

yaşamayanbilir

24 Ocak 2012 Salı

Cambaz


dinle

İnanma işittiğine,
gördüklerine.
Kapatsan gözlerini
karşında düşman.
İlk çarptığında gözüme
yanıyordu ruhun.
Ne oldu yüzüne
eriyor kar içinde
artık böyle işte

Ve yutabilirsin,
ya da tükür.
Fırlatabilirsin yukarı
ya da tıkan.
ve düşleyebilirsin
gürültülü hayaller.
Zamanın yaklaşıyor, biliyorsun
izin verme o zaman yere sermelerine seni

Hayır, anlamsız her şey
uyumsuz her şey.
Yumruklardın biliyorum
kime sallayacağını bilseydin.
Katılırdım ben de patırtıya
güvendiğim biri olsaydı aramızda.
Şarabıma ekmek katardım
katılacağım bir kilise olsaydı
ihtiyacım da var çünkü

Al bir fincan
doldur ağzına kadar
yavaşça iç.
Bırakamam seni,
cambaz olmalıyım
böyle konuşmak için
ve davranmak için
ve düşleyebilirsin
gürültülü hayaller
ve izin verme yere sermelerine seni

acıtıyor yavrum
(ne yapacaksak söylendi hepsi)
(etrafta yeni fikir yok ve her kitap okundu)

Cambaz olmalıyım
böyle konuşmak için
ve davranmak için
ve düşleyebilirsin
gürültülü hayaller
ve bulabilirsin
kendi çıkış yolunu
inşa edebilirsin.
ve arzulayabilirim
ve çağırabilirsin
bekleyemem ben.
Gizleyebilirsin
zapt edebilirsin
rüyalarda başlar
sorumluluklar
ve sevebilirim
aşık olabilirim
ve biliyorum ki yön değiştiriyor rüzgar.
İzin verme o zaman yere sermelerine seni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder