kim?

yaşamayanbilir

6 Ocak 2012 Cuma

Işığa doğru


dinle

Aklıma gelmeyen yerler,
anlar ve günler, anlamsızlar bana
Eski resimlerden bakıyorum bazılarına
canlandırmıyorlar belleğimi

Uyanıp sabahları, dikmiyorum gözümü duvarlara bu aralar
Kutuları çıkartıp, boşaltmıyorum ortalığa
Eski resimlerden bakıyorum bazılarına
bir hiç artık bu yüzler bana

Işığa yolculuğum
Işığa yolculuğun
Yaptığım her şeyi
haklı çıkarabilirsin dersin ... ışığa doğru yolun
Çıkaramam onları, koyamam şu kederli eski çantalara
kaybetmek zorundasın bazılarını yol boyunca
zor zamanlarda ayıklarım onları ancak, dilerim geri dönmeyi
iyi zamanlarda memnun olursun kaçıp gittiğine

Hatırlıyor musun, ne çok sevdiğini beni?
Şu eski kalın kafanda yer yok derdin
acı ve vicdan ve anılarla gelir işte
almam gerekseydi onları kalkamazdım yatağımdan
Çatıda bir çatlak var yağmurun damladığı
oturmak istediğin yer de tam aşağısı
Bilirim saatlerce oradayım, yüzüm(n)den akıp gidiyor su
sahiden de düşündün mü saklayabileceğini tüm bu kaynağı?

Yok ama benim yolum ışığa
seninki değil
Yaptığım her şey
yalandı sadece, ışığa gitmiyorsun sen.

Işığa gidiyorum ben
hayır, sen değil
Işığa doğru yolum
yok, yok değil
Yolculuğum ışığa
gitmiyorsun ışığa sen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder