kim?

yaşamayanbilir

25 Ocak 2012 Çarşamba

çok tüttürdüm herhalde


dinle

sabah uyandım
saatime baktım
öğleni geçmişti
geciktim işe demek

söyle, söyle bana
nerede çuvalladım
bi işim de rast gitmiyor
çok tüttürdüm herhalde

biraz kahvaltı edeyim dedim
bi zıkkım kalmamış ama
duşa girdim
sudan da bir şey anlamadım

söyle, söyle bana
nerede çuvalladım
bi işim de rast gitmiyor
çok tüttürdüm herhalde

afyon koydum bacaya
başka yaşam mı var bana
bozuk rüyalardan kabuslar
şeytanı soktu aklıma

söyle, söyle bana
nerede çuvalladım
bi işim de rast gitmiyor
çok tüttürdüm herhalde

tüttürdüğümde
rafa kaldırırım dertlerimi
hiç uğruna yormam kafamı
görmek istemem kendimi

söyle, söyle bana
nerede çuvalladım
bi işim de rast gitmiyor
çok tüttürdüm herhalde

söylediğim bu ağıtta
alınacak bir ders var
etrafta tüttürme
tutuşmak istemediğin sürece

söyle, söyle bana
nerede çuvalladım
bi işim de rast gitmiyor
çok tüttürdüm herhalde

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder