kim?

yaşamayanbilir

13 Ocak 2012 Cuma

hiç sahip olamadığım tek şey istediğim


dinle

Gözyaşlarının tadı damağımda hala
Sesin yankılanıyor çınlar gibi kulaklarımda
hakkındaki düşlerim kıyıya vuruyor hala
kafamın içinde sürtünerek uyumak istemeyene dek

Aklımdan çıkartıyorsun hepsini
Uzaklaştırıyorsun hepsini
tek şeye üzgünüm
korkutmaya başlıyorum kendimi
Aklımdan çıkartıyorsun hepsini
Uzaklaştırıyorsun hepsini
tek şey istedim
hiç sahip olamadığım tek şey istediğim

hep sendin nasılı gösteren bana
artık yapabildiklerimi beceremezdim geçmişte
ikiye ayırıyor beni bu şey
bir kalbim olsa gri olurdu rengi

gel anlat bana
Aklımdan çıkarıyorsun hepsini
Uzaklaştırıyorsun hepsini
tek şeye üzgünüm
korkutmaya başlıyorum kendimi
Aklımdan çıkartıyorsun hepsini
Uzaklaştırıyorsun hepsini
tek şey istedim
hiç sahip olamadığım tek şey istediğim

bir utanç gibi artık burada
farklı görünse de şimdi hep aynıydı, belli
nereye baksam sensin gördüğüm
eskiden olduğum kişiyi hatırlatan solmuş boktan bir anı

gel anlat bana
Aklımdan çıkartıyorsun hepsini
Uzaklaştırıyorsun hepsini
tek şeye üzgünüm
korkutmaya başlıyorum kendimi
Aklımdan çıkartıyorsun hepsini
Uzaklaştırıyorsun hepsini
tek şey istedim
hiç sahip olamadığım tek şey istediğim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder