kim?

yaşamayanbilir

14 Şubat 2012 Salı

düşünürken seni


dinle

düşünürken seni, şarkın bir numara
gözlerin duvarımda, dişlerin asılı orada
ve bir yıldızsın sen, kimseyken ben hala
neden üzülesin ki?

düşünüyordum seni dinlenmeksizin,
sıçayım, seviyorum hala seni, sen varsın yatağımda
ama kendimle oyalanıyorum ben ve sana ne ki
diğer erkekler çok, çok daha üstünken

elindeki her şey
tüm ihtiyaçların
kim alıyor sigaralarını ve ayartıyor şirketi
gelip görmek için seni, tatlım

seni düşünürken ben, nasıl uyuyabiliyorsun sen
çevrendekiler dostun değiller, ayaklarını öpmek için ödenmişler
ama bilmiyorlar benim bildiklerimi ve neden endişelenmen gerektiğini
ben yokken oralarda

düşünürken seni dinlenmeksizin,
siktir, seviyorum hala seni, gördüğüm sensin yatakta
ama kendimi tatmin ediyorum ben ve ne takasın ki
ben yokken oralarda

elindeki her şey, asla kullanmayacağın
sahip oldukların, sana kanayarak boşalttığım ve hala kanadığım her şey memnun ol diye

düşünüyorum seni...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder