kim?

yaşamayanbilir

3 Şubat 2012 Cuma

çiçek


dinle

Kapa şu suratsız ışığı tanrım
gece olsun istiyorum
her gün üzerime parlıyor zaten.
Görmüyor musun anladığımı
olan bitenin anlamını,
öte tarafı düşünmek zor
dünya yanımdan geçip giderken
ve herkesin derdi sırtımdan geçinmekken.

Hoş, koca bir dünya burası
ve boktan bir önemsizim ben.
Hergün üzerime yağıyorlar
dolu fırtınasındaki çiçekler
dolu fırtınasındaki çiçekler
kuraklık gelsin diye yaşıyorum
boş verebilirdim o zaman onları
ama onların oyunu olurdu bu
fişimi çekmeye çalışıyor herkes benim

Dünyaya geldiğimde tokatı yedim
ve o gün bugündür tokatlanıyorum
Yarının kralı: çirkin ödlek
Gör bak, kazanacağım biliyorum.

Kapa şu suratsız ışığı tanrım
Görmek istemiyorum suratımı
her geçen gün ihanet ediyor bana.
Bilmez misin anladığımı
bilmez misin anladığımı
ne hakkında konuştuklarını,
ezip geçerlerse beni
bunu ödeyecekler günün birinde
fişimi çekmek isteyen herkes.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder