kim?

yaşamayanbilir

15 Şubat 2012 Çarşamba

annemin mezarı


dinle

üzgünüm seni yalnız bıraktığım zamanlara
eve gelemediğim tüm durumlarda
özür dilerim söylediklerim için, kendim değildim
geç kaldım ama başkası olabilseydim keşke

özür ve çiçekler getirmeliydim
terk ettim ve saatler boyu kayboldum oysa

anlarım hayal kırıklığıysa dün gece
çok kereler denedim ama düzeltemedim hiçbir şeyi
bazen yetmez cılız bahaneler
ama doğru kelimeler de gelmiyor aklıma

ve sözüm söz, annemin mezarı üzerine yeminim,
bir daha böyle olmayacak asla

her gece alıştırmaya çalıştım kendimi, görüşüm bulanık şimdi
ve hiçbir şey yoluna girmiyor, ortaya çıkan duyduklarım sadece
kusura bakma seni tek başına bıraktığım günler için
eve gelemediğim tüm zamanlar için

özür ve çiçekler getirmeliydim
terk etmek ve saatlercesine kaçmak yerine
ve sana söz, yemin ederim annemin mezarı üzerine
bir daha olmayacak asla
ve söz veririm, yeminim annemin üzerine,
tekrarlanmayacak bir kez daha

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder