kim?

yaşamayanbilir

2 Mart 2012 Cuma

yürek atışı


dinle

sersemleşen bir gece
hızlanmış gerçeğin gecesi
ödenmiş bir yeminimiz var
dört el ve gerisi

etki altında ikisi de
ilahi bir his var içimizde
ne söyleneceğini bilen
akıl keskin bıçaktır

yukarıdan bir el çağırmak
dayanmak için
yetmez bana
benim için değil, hayır

büyülü telaşın gecesi
basit bir dokunuş başlar
zorlamak ve haykırmak için bir gece
ve rahatlamak

kusursuz ahengin on günü
kırmızı ve mavi renkler
verilmiş sözümüz vardı
tutulmuştuk birbirimize

tutunmak bir ele
yukarıdan gelecek
bana göre değil
ben değil, hayır

ve sen, sen bilirsin şeytanın ellerini
ve sen, kurt dişi karşısında uyanık tuttun bizi
farklı kalp atışlarını paylaşarak
tek bir gecenin içinde

güvenmek bir ele
gökyüzünden uzanacak
uymaz bana,
bana değil, hayır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder